x Inception Datum: 2010-08-20 Tid: 12:19:13

Usch vad tråkig jag känner mig för tillfället. I bloggvärlden då alltså, mina inlägg är så sjukt tråkiga! Men jag lovar, jag ska försöka bättra mig.. försöka. Inte så lätt att vara rolig minsann. Men lite mer bilder ska jag väl kunna klämma in åtminstone, om än lite intetsägande sådana. ;)

I alla fall. Igår såg jag och Frida filmen Inception, jag vet inte riktigt om jag tyckte att den var bra eller inte, den var ganska förvirrande. Känner att jag vill se filmen en gång till för att se "slutet" (ni som har sett den förstår vad jag menar, vill inte avslöja något för de som tänker se den). Fast inte på bio då, det är den inte riktigt värd.. xD



Bilden är snodd från google.
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0