x Gammalt men nytt Datum: 2010-08-13 Tid: 12:50:40

Medan Mikael sover sött tänker jag roa mig med att skriva lite här, får ju passa på nu när jag har tillgång till internet. Tänkte fortsätta i samma stil som föregående inlägg, lite sådär lagom förberett hemma i tristessen liksom, haha. Detta inlägget skulle då handla om mitt finfina skrivbord som jag har roat mig med att måla om till vitt. Inte för att det finns så mycket mer att berätta om det, men ja.. nu vet ni vad jag har hittat på med i alla fall. Fasadlasyr fungerar alldeles utmärkt på skrivbord förresten, om ni undrade. ;)

.........

Kommentarer
Postat av: julia

hej!

snyggt skrivbord ^^ Gillar att du skriver så lättsamt och kul, och jag är en trogen läsare! Besök gärna min blogg www.lovingstreet.blogspot.com ^^

2010-08-13 @ 17:59:19
URL: http://www.lovingstreet.blogspot.com
Postat av: Malinda

Sv: Jo. Eller det får jag väl hoppas! ;D Och du... ska börja tredje året på gymnasiet? :)

2010-08-13 @ 21:55:18
URL: http://allbyme.se
Postat av: Mirjam

Den ser bra ut och stabil! :) Fin också!

Du behöver ett skrivbord medan jag en nya stol till mitt skrivbord! haha

2010-08-18 @ 20:41:08
URL: http://oclock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0