x Fint besök Datum: 2010-08-06 Tid: 12:42:37

Idag startade jag dagen på det ultimata viset; jag slängde ett öga ut genom fönstret, och upptäckte en enorm ormvråk! Det tog ett tag innan jag insåg att nej, det var ju ingen ormvråk, det var minsann en kungsörn som kände för att hälsa på idag. Nu kan inget få mig på dåligt humör, haha! :D Jag vet inte om jag nämnt det tidigare, men jag är väldigt intresserad av djur och natur, så att få se en kungsörn var väldigt kul. Jag har bara sett det en gång tidigare i mitt liv; och då var jag ganska liten. Faktum är att jag inte längre är säker på att det var en kungsörn jag såg den gången för längesen, men jag var helt säker då så jag får väl lita på mig själv antar jag.. ;)

.........

Kommentarer
Postat av: Emma H.

Sv: Jag för över till mina USB om jag har lagt in kanske runt 5 nya mappar med bilder. Sen finns det en del mappar som jag lägger in flera ggr om eftersom de utökar sig hela tiden x)

2010-08-06 @ 14:52:35
URL: http://akrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0