x Ett tu tre Otto i Uppsala e Datum: 2010-08-28 Tid: 23:56:38

Just nu befinner sig min kära farbror, förebild och vän en sisådär 60 mil bort (grovt upskattat via ögonmått på Google Maps). Och där tänker han befinna sig fram till jul, ungefär. Mr Otto ska nämligen studera i Uppsala, så låt oss hoppas att han kan göra sig förstådd med sin härliga skånska dialekt.. fast vad kan gå fel egentligen, han hittade ju liksom dubbelt upp med fyrklöver i somras? Så det är no worries! ;D
Observera att det där med förebild mest lades till för att det hela skulle låta lite coolare. Jag kan ju inte ha en ocool blogg liksom. ;)

Jag känner redan hur lugnet har lagt sig över skåne.

.........

Kommentarer
Postat av: Julia - [PHOTOGRAFI.blogg.se]

Sv; Jodå, det är sant :D Och bara ta det lungt, äta nått gott och kolla på nått på tv =)

2010-08-29 @ 19:45:08
URL: http://photografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0