x Ett meningslöst inlägg Datum: 2010-08-31 Tid: 18:04:22

Andra ridlektionen efter sommarlovet igår, sista gången med min ridlärare. Lite trist faktiskt, men hoppas att min nya ska vara bra. :) Hästen bockade och ridlektionen gick väl sådär.. men man kan ju inte alltid vara på topp, haha. Idag har jag träningsvärk både här och där, känns skönt att komma igång igen! :D
Och på tal om ingenting så har jag beställt en ny säng idag, så nästa torsdag ska jag förhoppningsvis kunna breda ut mig riktigt ordentligt när jag ska sova! ;)

Oj, tre smiliesar i en så kort text. Ajabaja på mig, så kan vi ju inte ha det!
.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Du, jag får jämt ta bort smiliesar från mina inlägg innan jag publicerar dem. Blir alldeles för många! :D



Sv: Tack, vad glad jag blir! Och din 'bild' var inte heller så dum. Häftigt lik dig faktiskt x)

2010-09-01 @ 09:25:29
URL: http://allbyme.se
Postat av: johanna

SV: tack så mycket, elin!

det ska jag försöka göra, inom 48 timmar ska detta vara borta tycker jag :)

kram!

2010-09-01 @ 12:45:21
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0