x Ehm.. hej! Datum: 2010-08-11 Tid: 18:52:43

Nu sitter jag hemma hos Frida och bloggar. Eller ja, faktum är att jag sitter i det nya huset och förbereder det här inlägget just nu, typ som man gör med maten i matprogram ni vet? Har nämligen inte särskilt mycket mer att göra, vädret är inte det roligaste och jag är väl lite halvt isolerad från omvärlden här för tillfället.
Såhär ser då min provisoriska datorhörna ut. Den saknar internet, ritplatta, vettigt ställe att vila armarna på (jag får typ kramp när jag har suttit här i en kvart) och är i allmänhet ganska så inspirationslös. Dessutom har jag ett gigantiskt fönster snett bakom mig där förbipasserande kan roa sig med att studera vad jag skriver. Fast där överdrev jag lite, för de lär inte ens hinna se vilken färg jag har på min tröja. Men ändå.

.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Samma här, skulle aldrig klara av att sitta någon längre stund vid datorn utan att luta armarna (läs: och huvudet) nånstans. Jobbigt. ;>

2010-08-12 @ 00:52:17
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0