x Orka(n)? Datum: 2010-08-25 Tid: 16:53:53

Cykelturen hem idag var om möjligt ännu värre än vad den var igår, jag är helt slut. Trots att jag trampade, trampade, trampade och trampade vägrade cykeln att röra sig många meter, och jag slår vad om att den hade börjat rulla baklänges i världens fart om jag slutat trampa. Saken är den att jag till slut insåg att det var hopplöst att cykla vidare, och hoppade av cykeln för att leda den hem. Trots detta tog det förvånande faktiskt inte mer än en kvart extra att komma hem idag, men det känns i mina ben kan jag lova. Hej träningsvärk!

Jag kunde inte riktigt fånga blåsten på bild, men här ser ni i alla fall hur första biten av min cykelväg ser ut. Jag ska lääääääängst bort där i horisonten. *peka*

.........

Kommentarer
Postat av: Julia - [PHOTOGRAFI.blogg.se]

sv; Hu ja, ja ser det :o Den var om möjligt ÄNNU längre... Jag känner att mina puttiga 3 km, som känns tungt med skolväska på ett ton och så, inte riktigt kan mäta sig med det här. Visserligen tycker jag inte att det är så jobbigt, bara om man kommer hem först halv fem med buss och allt och vet allt som ska göras - häst, läxor... Blä. :(

2010-08-25 @ 21:33:20
URL: http://photografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0