x Tisdagsmorgon Datum: 2010-04-20 Tid: 09:11:42

Det finns inget bättre än att vakna en tisdagsmorgon och veta att man inte behöver gå till skolan. Eller nåja, det skulle väl vara om man vaknade en tisdagsmorgon, var frisk, och inte behövde gå till skolan.
Sitter och mumsar på lite vaniljyogurt med apelsin i, hur gott som helst! Det blir om möjligt ännu godare när man tänker på att resten av ens klasskompisar just nu genomlider en dötråkig programmeringslektion. Snacka om skadeglädje, haha. (:

Fick förresten rätt på arkivsidan igår, så nu tänker jag bara roa mig med att fixa lite små detaljer på bloggen. Sen blir det till att plugga kemi inför provet på torsdag!

.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

Åh, så fin bloggen blev! (: Älskar dem där färgerna du har på headern. Ååh. <3

Hihi, så tänker jag alltid. "Tänk, Malinda, just nu sitter alla dina klasskompisar och irriterar sig på matten."

Men just idag är jag lite sur, faktiskt. Min systers klass badar! ;S Det är inte min klass, men ändå. Hon äter glass och badar och jag ligger här och hostar...

2010-04-20 @ 09:36:37
URL: http://allbyme.se
Postat av: Julia // foto.

sv; Så lite så, bara sanningen. ^^

Ah, okej, fuskbugg.se... Det låter lite läskigt men jag tror dig. ^^ Förresten, har man nåt fuffens för sig så tror jag inte man döper sin sida till nåt sånt.

Men tack för tipset! :D

2010-04-20 @ 10:43:01
URL: http://lilljulias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det skulle ju vara härligt att vara frisk man man behövde inte gå till skolan. Det skulle vara som en dröm

2010-04-20 @ 21:16:21
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0