x Lördagsförmiddag Datum: 2010-04-24 Tid: 12:44:27

Idag är det riktigt härligt vårväder här nere i Skåne, solen skiner och fåglarna kvittrar! Har nyss varit i vårt nya hus och kikat lite, allt är i en enda röra och det renoveras för fullt i alla rum, haha. 
Som vanligt drog jag med mig kameran, man vet ju aldrig när det dyker upp något som man vill fånga på bild (i mitt fall verkar det alltid finnas något som vill bli fotat?). Resultatet blev den här bilden på biet. Har lite beslutsångest över om man borde göra en tätare beskärning, tycker att den känns lite "obalanserad"? Såhär ser den alltså ut i orginal:


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0