x Fysik eller inte fysik, det är frågan Datum: 2010-04-13 Tid: 17:48:40

Jag lyssnar jag på: Someone New - Heather Nova

Just nu sitter jag här och har lite beslutsångest över fysiken. Jag vet nämligen inte om jag ska forstätta läsa Fysik B, och i så fall känns det väldigt onödigt att plugga till provet på fredag. Men om jag (mot förmodan) faktiskt ska läsa vidare, ja, då måste jag verkligen plugga järnet nu. Svårt beslut! Ha roligt, plugga, ha roligt, plugga, ha roligt, plugga... Bäst att ta det säkra före det osäkra, fysikboken here I come!

.........

Kommentarer
Postat av: Lova

Haha, det verkar svårt ;-O Hmm... Lycka till med att välja ;P

2010-04-13 @ 21:07:13
URL: http://lovasol.weebly.com
Postat av: elinvardetja

sv: Oj, vad duktgit du är! (:

2010-04-14 @ 16:19:08
URL: http://elinvardetja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0