x Lördag? Datum: 2009-11-14 Tid: 14:45:13

Usch vad fel det känns att gå upp tidigt på en lördag, särskilt när man gör det för att hinna i tid till skolan. Det borde vara förbjudet att ha "Öppet hus" på helger, varför kan man inte ha det på någon vardagskväll istället?
Nåja, vi får åtminstone kompledigt på måndag, skönt! Synd bara att jag missar den fotografiska bilden, är lite sugen på att se hur resultatet blev av våran fotosession i fredags. Fotade i en liten provisorisk "studio" (= vita papper och ljus från en OverHead-apparat), med hjälp av en analog Olympus-kamera. Hoppas att mitt äpple med stora svarta ögon ska göra sig bra på bild.. 

 

.........

Kommentarer
Postat av: Tinne

Hejsan! :)

Gör du möjligtvis bloggheaders, jag har sett hur duktig du är på att rita här i bloggen. Då mina PS-kunskaper inte är så höga så ser jag mig om efter någon som gör bloggheaders.. (:

Hör gärna av dig!

Kram.

2009-11-14 @ 17:06:36
URL: http://subscribe.blogg.se/
Postat av: Malinda

Jag går verkligen inte upp tidigt på helger... Om jag inte sover, så sitter jag och läser eller så. :) Du då?



//M

2009-11-15 @ 00:22:11
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0