x Krzs... Datum: 2009-06-14 Tid: 12:12:46

Idag fungerar varken telefon elelr internet här hemma. Nåja, internetet fungerar ett par minuter varannan timme eller så, men det räknas ju inte. Hoppas jag hinner skriva detta innan allt kraschar igen..  

Jag har förresten lekt lite med html, och fixat en ikon till min blogg som man kan se i browsern och bland sina favoriter (för det är väl klart att ni har min blogg bland era favoriter..?).  Ser du inte den så testa att uppdatera sidan. :)
.........

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är väl klart jag har din blogg i mina favoriter ;O haha! :D SOMMARLOOV! 8D

2009-06-14 @ 20:41:07

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0