x Shopping Datum: 2009-07-30 Tid: 08:31:59

Igår var jag och mamma inne på Familia och storshoppade. Jag har faktiskt upptäckt att det där köpcentrat är helt okej trots allt. Nästan mer än okej om jag ska vara ärlig, de har ju faktiskt en hel del roliga sko- och klädaffärer. Dessutom är hela köpcentrat ganska smart uppbyggt, I like it, och man slipper all trängsel eftersom att alla andra håller sig inne i stan... Nåja, oavsett om jag gillar köpcentrat eller ej så är det ett faktum att man inte bör släppa mig och mamma lösa så länge det finns butiker på gångavstånd, mwahahaa. 0;D *

Mina inköp:
8 tröjor
2 par jeans
2 par skor (wow, jag hittade något som passade!)
1 scarfs
1 nagellack
3 par strumpor

* Min hemmasnickrade smilie. Alla ser att det är en skrattande ängel, ellerhur?

.........

Kommentarer
Postat av: Frida

så pass Elin ;D! haha

Ja, storshopping kan man verkligen kalla det :D

2009-07-30 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0