x Zzz... Datum: 2009-01-11 Tid: 02:08:27

Nu verkar blogg.se tycka att det är dags för mig att sova, för nu krånglar alla funktioner och sajten stänger ner varannan minut. Dessutom vill inte Photoshop med mig - det har hängt sig och ligger just nu och sover bakom den här rutan.
Nåja, jag är hyfsat nöjd med vad jag åstadkommit i html-väg, erkänn att ni blir lite imponerade? ;] Dock är både den och headern fortfarande bristfälliga, men jag hoppas kunna ordna det sista imorron. Det tar ju sin tid, som ni märker.
Satt och snackade med Peter och Otto genom headset när jag började fixa med bloggen, men nu har båda två gått och lagt sig och jag sitter här i min ensamhet. Inte ens en liten blomfluga har jag som sällskap, konstigt nog. De har nämnligen flugit runt som besatta här hemma de senaste veckorna, men tydligen har de flyttat ut tillsammans med julpyntet...

Detta har jag gjort:
- Ändrat bakgrund (bakom "rutan")
- Ändrat bakgrund (till vitt)
- Ändrat header
- Tagit bort bloggrubrik
- Ändrat textfärg
- Ändrat färg/storlek/placering på rubriker
- Skiljt av mellan här och där *peka till höger*

Dags att sova, imorgon är det Söndag. Jag ska plugga matte som en dåre, mwaha...
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0