x Tal Datum: 2009-01-18 Tid: 10:44:00

Här sitter jag och letar efter något som jag kan hålla tal om. Funderar på något roligt, typ "Varför tomten finns" (dock inte just det ämnet, eftersom att hälften av Sveriges befolkning redan verkar ha argumenterat för eller emot det). Hm...
Har hittat en del småroliga början på tal, ska se om jag kan försöka mig på något skämt eller annat kul som väcker uppmärksamhet. Jag är smått förtjust i början på det här talet;
"Det var en gång två tomater som gick över en väg, då kom en bil och körde över den ena. Då sa den andra, "tänk om vi hade tagit bussen istället."JA, tänk om vi hade tagit bussen istället. Istället för att alla ska använda varsin bil, som de flesta gör idag... blablabla.
Nej, först ska jag minsann komma på vad jag ska argumentera om, typ godis, stolar eller varför inte centraldammsugare? Vi får väl se, vi får väl se... Mitt största problem är nog att jag blir så otroligt nervös innan jag ska hålla talet, men som tur (?) är lyckades jag bli först av de som ska hålla tal, det lyckas jag alltid med av någon anledning. Men då slipper jag åtminstone gå och vara nervös i flera veckor till.. dessutom kan jag reta Frida över att jag redan framfört mitt när hon har en vecka kvar. Mwahaha. Skadeglädje är den enda sanna glädjen.
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0