x Kärleksbrev Datum: 2009-01-14 Tid: 17:57:11

Idag har jag fått kärleksbrev, ett äkta kärleksbrev. Eller nåja, så äka var det kanske inte, men det var åtminstone inte vad mamma kallar för kärleksbrev (vilket i 10 av 10 fall visar sig vara meddelande från lärarna, typ). Oavsett  hittade jag det i min mapp på bilden, från en "kille" i 2C, om jag inte minns fel. "Jag tycker att dina ögon är så jävla fina" , jag började gapskratta och halva klassen tittade på mig. Bara för att de inte fått något kärleksbrev liksom, de var säkert jätteavundsjuka. Särskilt med tanke på att brevet  säkerligen kom från en tjej, om inte killen i fråga har en väldigt feminin handstil.

Idag har jag förresten hittat ett par nya jeans, precis vad jag letade efter. Dock håller gympabyxorna fortfarande gömda, mamma surar över att jag inte kan bestämma mig över vad jag vill ha för sort. Jag kan väl inte hjälpa att gympabyxor inte är mitt stora intresse liksom? -_-'

Jag blir så irriterad på att det inte går att lägga upp bilder bredvid texten, då försvnner den in bakom. Och när jag har den i miniatyr så får den en ful ram. Gah. Jag ursäktar att min blogg är dum och ful. :D 


Jeansen jag köpte igår ^^

.........

Kommentarer
Postat av: mirjam

nämen nej din blogg är inte ful!! förresten kan jag meddelandar att din byxa är så snygga!

2009-01-28 @ 20:51:26
URL: http://karamirj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0