x Förkyld Datum: 2009-01-30 Tid: 22:47:57

Nu skulle jag gärna vilja säga "äntligen har jag hållt mitt tal", men irriterande nog lyckades jag dra på mig en förkylning lagom till redoviningstillfället, så jag har med andra ord inte hållt det än. Typiskt. Inte fick jag rida heller, så nu sitter jag här och surar över min totalt misslyckade dag. Nåja, totalt misslyckad var den kanske inte, jag har ju precis tryckt i mig en massa godis. Godis får mig alltid på bra humör, ifall ni råkat undgå det faktumet.

Lägg väl märke till hur hovarna lossnar från benen, visst är det charmigt? :3

.........

Kommentarer
Postat av: Mirjam

var lugn och det går över - det vet jag.. men det hjälper kanske inte just nu. förresten snygg & söt bild på hästen. :D

2009-01-31 @ 10:02:03
URL: http://karamirj.blogg.se/
Postat av: Elin [bloggens ägare]

Mirjam>> Tack så mkt! :D

2009-01-31 @ 11:43:29
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Aqlis

super söt ponny!

2010-07-26 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0