x Se upp i backen! Datum: 2009-02-17 Tid: 20:02:18

Idag var jag ute och fotade lite i snön, det blev ett par smått kreativa bilder. Jag blev personligen väldigt förtjust i bilden som jag så vackert döpt till "Ensam", den tilltalar mig av någon anledning. 

När jag höll på att ladda upp bilderna på bloggen ringde förresten Lotta och ville ut i pulkabacken, och det tackade jag såklart inte nej till. Många skratt och några blåmärken senare sitter jag alltså här vid min kära dator igen, oj vad det är härligt med sportlov! ;D


Tuschigt värre

Ensam.
.........

Kommentarer
Postat av: mirjam

sv: tacktacktack <33



vilken rolig ideé du har !! :) Jag kommer aldrig sånna bra ideé alls.. :( Det blir ju roligare om du uppdaterar lite mer såallaifall. :D Kram på dig.

2009-02-17 @ 20:07:26
URL: http://karamirj.blogg.se/
Postat av: Mirjam

sv: jo vi pratade i s.s och jag frågade dig om du har nån blogg. du gjorde så du gav mig adress. det var så att jag hittade dig ;)

2009-02-18 @ 12:57:56
URL: http://karamirj.blogg.se/
Postat av: Peter

Fotta ett par pennor i snö? Eh? o_x

2009-02-19 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0