x Positivt tänkande Datum: 2009-02-03 Tid: 13:17:06

Idag är jag på strålande humör! 
- Trots att en stor del av dagen faktiskt blev något i stil med pannkaka. Eller vad säger du, Frida? Haha. Men bortsett från allt krångel med skridskodagen så är det ju faktiskt en helt underbar dag! ;D Det är inte varje dag som man slutar klockan 10, och som man dessutom lyckas hinna med tåget klockan halv 11. Det gjorde jag knappt idag heller förståss, men med lite stress så gick det. Jag hade stark medvind hem när jag cyklade, och vädret var helt utomordentligt perfekt att fota i. Kan det verkligen bli bättre? Dessutom känner jag mig enormt stolt över att faktiskt gjort något vettigt när jag kommit hem, nämnligen pluggat HTML. Vet ni hur glad man blir av att göra läxa som man verkligen tycker är kul? Jag trodde aldrig det skulle hända, snyft. x'D  Haha, så bäst den här dagen är, så roligt detta är, så GLAD JAG ÄR! WOHOOOOOO!!! *dansar runt* 

... och där avslutade ännu ett av Elins totalt oväsentliga inlägg, med avsaknad av både begrplig svenska och intressant faka. Tack för mig. :)

Just nu:
Veronica Maggio - Nöjd?
.........

Kommentarer
Postat av: Otto

Det är därför jag går språk, bara rolig läxa hela tiden ;P

2009-02-03 @ 16:23:41

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0