x Ajigare Datum: 2009-02-21 Tid: 09:49:23

Idag har mitt ben intagit en vacker brunfläckig nyans, dessutom har det blivit aningen bredare på sina ställen. Fint va? Undras egentligen varför det heter blåmärke, brunmärke hade varit mer rättvisande tycker jag. Igår upptäckte jag dessutom att jag lyckats få ett lika stort blåmärke på baken som på benet, men för Peters skull slipper ni se det. 
Ridningen gick förresten hur bra som helst, jag kände inte av att jag hade ont i och med att jag var så koncentrerad, haha. Efteråt var det däremot inte lika skönt, men det lindrade jag med lite chips hemma i TV-soffan. ;)


Blåmärke
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0