x Aj Datum: 2009-02-19 Tid: 22:08:51

Idag har jag åkt pulka igen, drog med mig Otto ut i backen den här gången. Vi åkte lite off pist, och åkte sen lite i den "riktiga" backen när det blivit mörkt. Det var smått livsfarligt, men väldigt kul! Det känns som om jag satt mer på marken än vad jag satt på pulkan idag, min bak är säkert helt blåslagen. Aj.  
När jag endå är igång slänger jag upp ett par bilder på blåmärken sen förra pulkaåkningen. Nu behöver jag inte längre övertyga mina föräldrar om att jag har ont i min vad, nu har jag bevis, haha. ;)

Jag undrar verkligen hur jag ska lyckas hoppträna på ridskolan imorron, jag kan ju varken sitta eller skänkla...


Blåmärke
.........

Kommentarer
Postat av: Mirjam

ajaj, det låter verkligen ont..

2009-02-20 @ 10:13:47
URL: http://karamirj.blogg.se/
Postat av: Frida

usch, det där måste kännas.. >< =)

2009-02-20 @ 15:07:04
Postat av: Peter

OMFG PORRBILDER OMG!! TA BORT TA BORT! xD

2009-02-20 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0