x Idol Datum: 2009-12-04 Tid: 23:04:53

Kikade lite på Idol tidigare, men orkade inte se röstningen. Tur att man har Frida som informerar via msn - Tove åkte ut. Riktigt skumt om du frågar mig, jag hade verkligen på känn att Calle skulle åka (jag tycker å andra sidan att han har bättre röst än Erik, men ändå). Vad som svider mest är väl att pappa får rätt om vem som stannar. Aj aj.


Hade enorm fotoabstinens nyss, så tog ett par (smått misslyckade) bilder med hjälp av stativ och lång slutartid. Alltid kul att exprimentera med slutartid! Resultat? There you go:


.........

Kommentarer
Postat av: rebecca

jätte fin blogg ! :D

2009-12-05 @ 12:35:10
URL: http://whoppido.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det är tur att du har mig ;) haha. Mycket fin bild btw :D

2009-12-05 @ 13:02:33
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Fridapida: Så sant, saå sant. Tackar! :D

2009-12-05 @ 19:52:44
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0