x Shopping Datum: 2009-12-30 Tid: 20:49:50

Idag har jag varit och shoppat lite. Tanken var väl att jag skulle hitta lite på rea, men ja.. hrm. En annan gång kanske? Hittade oavsett en hel del nytt att ha på mig. Bara jag som lagt märke till att alla rutiga skjortor är som magneter? Eller är det bara mig de drar till sig? Jag har åtminstone lyckats köpa flera stycken nu, de är riktigt lömska. *muttra* 

Förresten, såg ju 2012 igår. Den var bra! Dock hade de väl lagt ner mer kraft på häftiga effekter än handling, men ändå. Spännande var den åtminstone. ;)

.........

Kommentarer
Postat av: L I N D A ;)

sv; Haha, inte ensam! Jag är också nyfiken, haha ;3 Åh, vill så gärna ha en systemkamera! Vilken är bäst enligt dig- Canon eller Nikon? Höhö, lite dum fråga, du har ju Canon ;) Haha, jag har en kompakt, Canon Ixus 80 IS ^^



Har du nångonsin lyckas fota fyrverkerier? ;)

2009-12-30 @ 21:10:27
URL: http://liindz.blogg.se/
Postat av: Tove

SV: Tack :)

Göra ikväll?

2009-12-30 @ 21:17:59
URL: http://photobytove.blogg.se/
Postat av: Malinda [All by Me]

Rutiga skjotor? :O Dem är rätt snygga. ^^ Hur många köpte du?

2009-12-30 @ 22:14:41
URL: http://allbyme.se
Postat av: L I N D A ;)

Sv; Haha, jag har faktiskt också alltid använt Canon. Sen har jag ju gått ock hållit i både Canon och Nikon systemer i affärer, haha! Jag skulle vilja ha en Nikon D90.. Enligt en gubbe i Expert var Nikon bäst, sade han då. Haha, egentligen så får man ju testa sig fram, då alla tycker olika ;)



Ja eller hur! Jag har försökt i två eller tre år nu, men det går inte speciellt bra... Kan också bero på att min kamera inte knäpper direkt, alltså exakt då jag vill ha bilden ,utan någon sekund efter, vilket resulterar i att det bara blir små prickar kvar av fyrverkeriet. Tror det blir bättre med system, haha!



Hur länge har du fotograferat? Eller haft stort intresse för det ;)



Woops , jag är bra på att skriva långa kommentarer, med onödigt innehåll, haha! ^^

2009-12-31 @ 11:09:41
URL: http://liindz.blogg.se/
Postat av: Tove

SV: Haha okej det blir säkert bra:)

Lyssnar på musik och svarar på lite kommentarer:)

2009-12-31 @ 13:40:22
URL: http://photobytove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0