x 2010, here I come! Datum: 2009-12-31 Tid: 14:42:36

Då var det snart dags för att fira det nya året, som vanligt känns det som om tiden gått alldeles för fort. Trots den dåliga starten på 2009, då min kanin somnade in på nyårsdagen, har det här året väl varit ganska lyckat. Reste till Finland för första gången i mitt liv i somras, och hade toppenkul (vi får se om Jaakko och Mimmi vågar sig hit i sommar..). Även här hemma har jag träffat en hel del nya människor, det är alltid lika roligt! Nu hoppas vi på ett minst lika lyckat 2010, några nyårslöften tänker jag dock inte ha. Fast… jag och Frida ska å andra sidan börja gymma, det kan väl vara ett lagom nyårslöfte att hålla? ;)

Passar på att tacka er som följer bloggen förresten, särskilt till mina vid skrivandets stund 18 prenumeranter, men också till de runt 30 personer som faktiskt kikar in nästan dagligen. Tack! :D


GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

.........

Kommentarer
Postat av: Steph

Började följa bloggen igår, den är ju så söt! Tilltalade mig verkligen :) gott nytt år!

2009-12-31 @ 15:03:36
URL: http://cidien.blogspot.com
Postat av: Malinda [All by Me]

Hmm, jag är en av dem 3o pers. som följer din blogg ^^ Har inte vågat mig på Bloglovin' än, men vi får se...

2009-12-31 @ 17:02:21
URL: http://allbyme.se
Postat av: Fridapida ;)

Ja och som vi ska biffa oss ;D höhö! Gott nytt år än en gång :D

2010-01-02 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0