x Bloggdesign Datum: 2009-08-05 Tid: 11:11:07

Har grejat lite med bloggen nu, försökt få till något som liknar en bloggdesign... Känns som att jag måste improvisera hela tiden, jag förstår inte varför normala bloggkodningar inte fungerar på min blogg? Jag kan bara använda halva koderna, sen får jag själv hitta på vad som skulle kunna fungera. Datumet under rubriken till exempel - varför hamnar den på rätt plats hos alla förutom hos mig? Jag får istället fuska och göra en massa vita punkter innan datumet, så att det ser bra ut. Oavsett känns det nästan som att jag börjar komma någon vart, men nu ger jag upp ett tag.. orkar inte testa mer, detta är psykiskt påfrestande, haha.
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0