x Bzz.. Datum: 2009-04-12 Tid: 12:16:26

I förrgår var jag ute och kröp runt i gräset på jakt efter något lämpligt kryp att fota. Vad ska man göra när ingen annan är villig att ställa upp som fotomodell liksom? Än har det ju inte kommit så många insekter, men bina är åtminstone i full gång! Därför fick jag ett par (nåja, kanske lite mer än ett par) av dem på bild.
Jag stötte även på en del mindre välkomnande kryp, typ äckliga svarta spindlar som det verkade finnas hur många som helst av. Och där låg jag med ansiktet nere i marken. Mysigt. :)  

.........

Kommentarer
Postat av: mirjam

vilken fina bilder!

2009-04-13 @ 12:14:57
URL: http://karamirj.blogg.se/
Postat av: Elin svarar Mirjam

Tack!

2009-04-15 @ 20:50:52
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0